dywaN
Administrator
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:38, 13 Gru 2008 Temat postu: Regulamin |
|
|
REGULAMIN
1. # Mecze
W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12(kto ma 13 rund wygrnych wygryawa) tylko jedną mapę wylosowaną przez admina i podaną na forum. Zaś w fazie PLAY OFF gramy już systemem MR12 dwie mapy wybrane przez klany.
2. # Punktacja grupowa
Punktacja:
- porażka: 0 pkt.
- remis: 1 pkt.
- zwycięstwo: 3 pkt.
3. # Mapy
de_dust2
de_inferno
de_cbble
de_nuke
de_train
4. # Cheaty&bugi
Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana z ligi. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
Zabronione jest również granie na 16tu bitach !
Przechodzenie przez ściany, dachy, podłogi i tym podobne
Podkładanie "cichej bomby" czyli takiej, której podkładania nie słychać, jest zabronione.
Podkładanie bomby w miejscu, w którym nie może zostać ona rozbrojona jest zabronione.
Wspinanie z pomocą team playera jest dozwolone. Miejsca, w których tekstury sęgają granic i mogą być usunęte przez dokładne ruchy jest zabronione. (Dla przykładu: dach na de_nuke)
Rzucanie granatów poniżej ścian jest zabronione, natomiast rzucanie powyżej ścian i dachów jest jak najbardziej dozwolone.
"Pływanie w mapie" jest zabronione.
Chodzenie na pixelach jest zabronione (stanie lub chodzenie po niewidzialnych fragmentach poza obszarowych mapy)
5. # Skrypty
Nie wolno używać jakiegokolwiek rodzaju skryptów!! Między innymi:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script
TO ze zostało wymienionych kilka nie znaczy ze reszta jest dozwolona. Wszystkie scrypty sa zabronione.!
6. # Gracze
Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
7. # Nicki graczy
Nick gracza powinien mieć długość nie mniejszą niż trzy litery. Gracz który będzie miał nick krótszy nisz 3 litery nie zostanie dopisany do drużyny
8. # Konfiguracja serwera
mp_allowmonsters 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_c4timer 35
mp_chasecam 1
mp_chattime 10
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_forcechasecam 1
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 10
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_ghostfrenquency 0.1
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 15 lub 0
mp_mirrordamage 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sv_minrate 2500
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 1
log on
edgefriction 2
host_framerate 0
9. # W/O
Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.
10. # HLTV
Na każdym meczu powinno być HLTV. Gdy owego nie będzie, trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać (ale trzeba je kręcic obowiązkowo), chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz.
11. # Zachowanie graczy
Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów; traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena. (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
12. # Ustawienia gracza
color depth (głębia kolorów): 32-bit
cl_updaterate 80-101
cl_cmdrate 80-101
cl_cmdbackup 2
ex_interp 0.01 - 0.03
fastsprite 0
gl_max_size ? 256
gl_picmip 0
gl_playermip 0
rate 20000-25000
Każdy gracz gra na 32bit i musi przed rozpoczęciem meczu zrobic ss smoke i wrzucic na forum jeżeli zostanie o to poproszony. Jeżeli nie wrzuci to -3 rundy dla jego drużyny.
13. # Clan Leader każdego klanu
Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
14. # Dyskusje
Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
15. # Zapisy
Jest to liga 4fun więc gramy dla zabawy. Zapraszam klany steam do zapisow oraz informuję że każdy klan który się zapisze w lidze jest zobowiązany w niej uczestniczyć na bieżąco.
20. # Spóźnienia
Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
!!! GL & HF !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|